Æææææwww…


Dagen i går starta bra den.

Fotoshoot med fotograf Lone Moberg.

Vi var i Heggedal og tok bildet ved den gamle fabrikken. 🙂 Ganske kult!

Klokken 14.15 hadde jeg time hos tannlegen. Har hatt vondt i kjeften i 3 uker…

Har aldri hatt så vondt i mitt liv… og livet mitt er ganske langt ass.

Jeg har betennelse i tannkjøttet rundt den ene tanna. Og selvom jeg fik hestekurer med bedøvelse virker denn ikke det er vondt. Tannlegen hadde vist aldri settbpå maken. At noen hadde såååå vondt hadde hun aldri opplevd. Da kan du tenke deg hvor ille det var da hun måtte rive ut delet av tannkjøttet og rense tanna helt ned tok rota rund. Fytti gamperævva… jeg lå å rista i stolen.

Jeg føder heller 3 unger på rad jeg ass…

Aldrini hele mitt liv opplevd noe sååååååå vondt!

Etterpå viste jeg ikke hvor jeg skulle gjørra av meg. Og jeg skulle ut å KJØRE… Gud brutle… orka ikke kjøre lenger enn til svigermor og hive innpå MASSE smertestillende og campe på sofa'n…

Det ble jeg i pillerus til vi skulle på middag til et vennepar i Sande…

Det var veldig hyggelig da 🙂

Nå sitter jeg og gruer meg til neste onsdag. Da skal jeg igjen til tannlegen… sukk. ..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg