Eeeen… toooo… treeee….

Egentig skulle jeg skrivd om den kule fotoshooten jeg skulle hatt forrige fredag og alt det spennende jeg hadde gjort i helga.   Og sminkingen av kjendisen jeg skulle gjort i går…

Men neeeeeidaaaa… Vært sjuk siden torsdag hu da….

Så INGEN av delene ble noe av! SUUUUUKK!!!

Har netsen ikke orka å være på facebook en gang! Og DA snakker vi sjuk ass!!!

Hatt feber, spydd, vondt i nøtta, hosta, nyst, tett i nesa, frysi, svetta, hatt driiiit vondt i kroppen og faktisk netsen vært døden nær skal jeg fortelle dere…

Jeg VAR så syk jeg!!! Aldri  vært såååååå syk før…

Og er jaggu ikke bra enda….

 

 

Meeen… jeg kommer sterker tilbake 😉

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg