MIN NYE SLANKEBLOGG

 HEI BLOGGEEEEEN!!!

 

Nytt tema!

 

Det skal bli en SLANKEBLOGG!

Jeg setter fokus på KROPP, UTSEENDE, SLANKING,KOSTHOLD og TRENING!

For det er jo det som er det virkigste her i livet!  Ikke sant jenter???

 

Jeg har den siste tiden gått ned 6,5 kilo. 😀

Og mer skal det bli!

Jeg skal få DRØMMEKROPPEN!

Jeg skal bli så deilig og beinete! 

Mmmmmm…

 

Jeg skal legge ut tips om hvordan jeg gjør dette.

Hva jeg spiser og hvordan jeg trener 😀

 

 

 

Vær med meg og følg min spennende reise mot SUPERSKINNY!

 

 

Dagens meny!

Frokost: 3 dl vaniljeyoghurt med musli.

Frokost nr 2. Fem min senere: 3 brødskiver med meierismør og nugatti. Drikke: Pepsi Max og frukt te.

Middag: Babygrøt 😀 (ja jeg elsker babygrøt) Stekt kjøttdeig og ris med løk og sjampingnon. Drikke: Melk

Kveldsmat: En halv liter sjokolademelk. Mere mat blir det sikkert etterpå 😉

 

 

Dagens trening!

Sovet til  ca 11.

Soasliting.

Gått til bilen (ca 100 meter)

Løpt fra parkeringsplassen og opp til tannlegen.

Sofasliting resten av dagen 🙂

 

 

I helga hadde jeg gått ned ca 2 kilo

Fra i går til i dag hadde jeg gått ned 600 g

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg