Pølsefingre og syltelabber. ..

Kriiiiiiiiiiiiiiiiise… jeg tror jeg døøøøør lissom!!!

Jeg har GÅTT opp 600 gram.

Å neeeeeeeei.

Nå kjenner jeg at livet mitt går under ass. .

JOLO og OMG og SERR ass…

Jeg er sååååååå feit!

Fettet tyyyyyyter ut av kroppen min.

Må kjøpe nye klær jeg nå…

INGEN kommer til å like meg lenger.

Hvem vil vel være venner med en feit jente????

Ikke jeg vaffel.

Dagens meny:

Frokost: Babygrøt. Jaaaa jeg vet jeg er syk…

Mellommåltid: Bananmilkshake og halstabletter.

Lunch: 2 pølser i lompe med ketchup.

Mellommåltid: En lompe

Middag: Endel pizza stykker og pepsimax.

Mellommåltid: 2 kakestykker og kaffe.

Kveldsmat: Litt pasta og bittelitt fisk.

Kveldsmat nr 2: Resten av lompe pakka og kaffelatte..

Dagens trening:

Sofasitting

Sofasitting

Gå til bilen

Gå ut av bilen

Sofasitting

Gå til bilen

Trykke på gasspedalen

Sofasitting

Gått med bikkja

Sofasitting

Gått opp trappa for å legga meg

JO, også en ting til.

Jeg har fått meg bronkitt 🙂

Det er litt stilig ; )

Sjekk de pølse fingrene a…

Disse må slankes

Syltelabber… Hvordan slanker man det a???

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg