Akt fotoshoot i tunnellen

I går hadde jeg og min kjære fotograf og kollega en fantastisk fotshoot 😀

Jeg er superfornøyd med disse bildene 🙂

 

Her ser jeg virkelig at jeg har gått ned noen kilo..

 

Har du lyst på fotoshoot med spennennde bilder av deg selv??

Ta kontakt da vel 😀

Vi jobber sammen og gir deg full styling og 10 redigerte bilder til kr 3000 🙂

Foto: Tove Landberg

Modell/makeup: Tilde Cathrine Kjos (meg)

 

Besøk også bloggen til Fotograf Tove Landberg BLOGG

Eller hjemmesiden hennes HJEMMESIDEN

Hvilket av bildene likte du best?

 

Tilde

 

1 kommentar
    1. Knall fine bilder vennen. Du ser utrolig flott ut.
      Fint at det finnes kvinner som deg. Flott og vakker kropp. Og da skader det heller ikke at ansiktet står til kroppen. Vakker er du så det holder.
      Mvh. Arve Herman Tangen

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg