Nattblogging og BON JOVI konsert

Jeg henger etter med bloggingen…
Det skjer jo noe hele tiden.

I dag har jeg holdt mye på med bilder. 🙂
Det er gøy.

Også har jeg sminket Kaluma til fotokurs for Torbjørn Tandberg.
Hun er jo alltid like vakker 🙂

I går var jeg på Bon Jovi konsert på Telenor arena. Mannen er dyktig ass!
Men må innrømme at jeg liker de gamle kjente sangene hans best. Og i år fikk jeg Allways 🙂 Det er min yndlingsang ?

Nå er det natta på a gamlemor 🙂

Legger ved et bilde fra konserten i går 🙂

Tjallabajs 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg