2 herlige dager med masse foto!

Nå var det jammen meg godt å legga seg. Jeg loooooooooover!
Vært hos Tove i 2 dager nå. Og det har vært rimelig intenst. Masse bilderedigering og mye fotoshoot. I dag sto vi opp tidlig og og hadde 50 tallsfotoshoot på Asker museum. Nydelig sted altså.
Så dro vi til datteren til Tove, Fanny i Drammen der jeg klippet og stripet håret hennes. Jeg og Tove hadde og liten fotoshoot på loftet til Fanny 🙂
Når Klokka var 21 henta jeg Carina fra kamp i Drammen. Så var det på’n igjen med hår klipp og farge her hjemme også. Jeg ordna Carina og hun ordna meg 🙂 Kjekt asså ,)

I morra blir en lang men fin dag
Først bryllup til Christina og Morten . Så P! NK konsert på Telenor arena.

Nå er det natta…

Zzzzzzzzzzzzz….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg