P!NK Konsert

I går var jeg på PINK KONSERT på Telenor Arena!

Jeg har bare en ting å si!

HERREGUUUUUUUUUUD!!! Den dama er bare HELT rå!!!

Aldri sett på makan jeg!

Hun leverte et forrykende show.  Flygende og hengende opp ned i trapeser og husker…

Jeg skjønner ikke at det er mulig å synge i den posituren jeg.

 

 Og dama er HEIT!!!

SYYYYYKT digg!

Som om det ikke var varmt nok der inne fra før av ble det ikke akkurat noe kjørligere når hun kom på scenen 😉

 

Jeg har rett og slett hakeslepp ENNÅ!!!

 

<3 DRØMMEDAMA <3

Var du på PINK konserten??

 

Hva syns du???

4 kommentarer
    1. Var der! 3 konserten jeg har vært på med henne. Showa hennes er helt syke 😀 P!nk is the one and only! Bloggen min er om P!nk så følg meg gjerne på Pinklalove.blogg.no ^^

    2. Jeg var der!
      Og det var rett og slett fantastisk, jeg har nesten ikke ord.
      Noe av det råeste jeg har vært med på noen gang.
      Den dama der, as. Den dama der..:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg