MASSE FOTOSHOOTBILDER

Jeg har vært på veldig mange fotoshooter i det siste.

Har ikke fått lagt ut etter hver gang!

Så nå har jeg samlet opp en hel haug som jeg legger ut 🙂

 

 

Foto:Tove Landberg

Modell: Tilde Cathrine Kjos (altså meg)

Makeup/styling: Meg

 

NB: Om du vil ha en drømmedag som modell med proff sminkør (meg) og dyktig fotograf (Tove Landberg) Så kan du ta kontakt med oss på TC FOTO & STYLING på Facebook for timebestilling.

Vi låner også ut klær og smykker etc for  fotoshooten.

Ta kontakt 93005800

Vi har hyggelige priser!

 

 

 FOTOSHOOT PÅ DAMTJERN

 

FOTOSHOOT BRUD


Nå er brura lei 😉

 

FOTOSHOOT PÅ ASKER MUSEUM


Ekte traktorlesbe 😉

 


FOTOSHOOT FAIRYTALE

Her er det Tove som har stått  for sminke og styling…

 


FOTOSHOOT PÅ LOFETET

 

 

Hva syns du om bildene???

 Hvilket likte du best?

 

 

~Tilde~

 

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg