Fotoshoot med vakre Thea

I går var jeg og Thea på Gulskogen gård å hatt fotoshoot 🙂 Der møtte vi fotograf Tove og Lone pluss en annen modell hvor vi alle tok bilder 🙂

Thea er stedatteren til ei venninne av meg. De har hadde noe som heter for jobbskyggedag på skolen. Det vil si at de skulle være med noen på jobb en dag for å se.

Siden modellen jeg egentlig skulle style var blitt syk så fikk Thea være modell i steden 🙂

Hun hadde aldri stått forran kamera før. Men fy filler'n så flink hun var 🙂 Bare se på dette…

MODELL: Thea Løvstad

FOTO/REDIGERING: Tilde Cathrine Kjos (meg)

MAKEUP/HÅR/STYLING : Tilde Cathrine Kjos (meg)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg