Hælja!!!

Fine fine hælja…

Jeg og Ine havna på dags fylla på fredda'n gitt. Vi skulle bare smake om Strawberrydaiquari en var like god i år som i fjor…

Den VAR det…

Vi smakte bare litt til.. og litt til… og enda litt… og VIPS så var over en liter med sprit borte a gitt…

Hmmmm…. mysefistisk!

Carina var rimelig inponert når hun kom hjem fra jobb kan du tro ; )

Hehe…

På lørdag var det grillfest. Vi feira bursdagen til Ine som egentlig var i april… Hihi…

Strawberrydaiquarien virket da også gitt ; ) fniiiiiiiis 😉

Søndag var avslappingdag.

Sushi hos svigermor 🙂 Naaaaam…

Nå skal jeg karre kroppen min ut av senga…

Jeg skal ha kontor og kosedag sammen med Tove hos TC foto & styling.

Men aller første skal jeg noe Renate for en kaffe i Asker.

Dæven. Det er under 2 timer til.

Og jeg hakke stått opp..

Sukk….

Tjallabajs.

Tilde

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg