Gårsdagen

I går kveld lå jeg i senga mi og blogga fra mobilen. Hadde DEN lange avhandlinga om hvor irriterende det er å være sulte midt på natta!

Men så sovna jeg a gitt.. Med fingeren på skjermen… og va skjer da???? JO, jeg klarte selvfølgelig å SLETTE alt jeg hadde skrevet! TYYYPISK!

Da gadd jeg ikke mer! Så skriver i dag i steden!

 

Var med ei venninne til Rikshospitalket i går.

Også var jeg på Liertoppen og shoppa litt. 😀

Gårsdagens innkjøp…

 

 

Nå må jeg forte meg. Har legetime om 5 minutter….

Skriver mer etterpå 😀

 

Tuddeldu!

 

————————————

 

Ai’m bækk!!!

Vakk’e det hyggelig?? 😉

 

Nå sitter jeg og ser på at bikkjene leker i sofaen 😉

Herlighet så søte 😀

Hva skulle man gjort uten dyr? 😉

 

Legger ved noen bilder som Tove Landberg har tatt 😀

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg