Jeg har en beundrer

I går  fikk jeg en veldig koselig melding på faebooken min <3

Måtte bare  skrive om den jeg 😉

Men i respekt for  vedkommende vil jeg ikke nevne navn  🙂

 

Vil også nevne at dette er en gutt jeg har kjent i mange år 🙂

Kjempeherlig og snill gutt 😀

 

 

Han skrev:

Sitter og ser på bildene dine vennen, og du må jo være noe av det vakreste gud har skapt. Har alltid vært betatt av deg og jeg er overbevist om at jeg også i all fremtid kommer til å være det… Klem fra han med sørlandsdialekta…

 

Jeg skrev:

Nooooomiiin…. så søt du er da. Det var jo veldig hyggelig da.

Selvom jeg ikke helt kan forstå hvorfor.

 

Han skrev:

Deter fordi du er så vakker, så enkelt er det vennen 🙂

 

Jeg skrev:

Jeg er jo ikke det. Men det er jo ikke alt da.

 

Han skrev:

nei så absolutt er jeg enig at utseende er ikke alt, men det lille jeg kjenner deg så liker jeg deg utrolig godt og på utseende så du jo bare nyyyydelig, rå, sexy, deilig og for å oppsumere drømmedame emne….

 

Jeg skrev:

Du er rar du (…navn…) 🙂  Men søt da 🙂


Han skrev:

Rar:-) nei bare ærlig…🙂

 


 

 

 


Jeg må innrømme at det er veldig smigrende å få slike meldinger da…;)

Selvtillitten stiger jo med et par hakk 😉 

Hihi…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg