Fotoshoot på bilkirkegård

I dag har jeg og Tove vært på bil kirkegården i Töcksfors.

Fantastisk sted med hundrevis av gamle bilvrak som ble dumpet for mange titalls år siden.

Og det morsomste var at når vi var kommet halveis til Sverige så kom Tove på at hun hadde glemt alt av kamerautstyr, lys stativ og blitser hjemme 😉

Men det stoppet  ikke oss.

Jeg hadde med mitt litt slitne Canon EOS 1000 D.  Og jeg har ikke noe ekstrautstyr…

Men har man vilja, så har man det meste 😉

Og bilder blei det 😉

 

Her er en smakebit fra shooten 🙂

FOTO: Tove Landberg
MODELL/MAKEUP: Tilde Cathrine Kjos (meg)

Hva syns du???

 

 

 

Litt backstage bilder tatt med mobilen…

 

 

 

 

På vei hjem møtte vi på Helga og barna hennes 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg