Hektisk uke!

Denne uken har virkelig gått i ett.
Mye jobbing. Men herregud så gøy også 🙂
Begynte egentlig forrige helg. Jeg oppsummerer 😉

FREDAG: Bakte boller og sjokoladekake. Stakk innom jobben til Carina med litt også 😉 De ville ha ; ) Dro på Camping til et venne par i Sigdal. Det var koselig:)

LØRDAG: Var hele dagen på camping i Sigdal. Reiste hjem på kvelden.

SØNDAG: Opp tidlig for å dra på fotodhoot på bil kirkegården i Sverige sammen med Tove. Seint hjemme. Jeg overnatta hos Tove.

 

MANDAG: Skulle egentlig ha fotoshoot med Charter Hilde. Men det ble utsatt i siste liten. Jeg og Tove hadde fotoshoot inne i studio i steden. Og resten av dagen var det kontorsrbeid. Overnatta hos Tove da også. Ble en veeeeeldig sein kveld.

 

TIRSDAG: Felles fotoshoot og sminke med Irene 🙂 Ble knall kule bilder.
Den kvelden måtte jeg hjem 😉

ONSDAG: Husarbeid ÆSJ her hjemme! Så dobbel barne og dame klipp. Chtistina fikk også to nye hull i øra.
Deretter hive innpå litt middag før jeg skulle til Tove og være assistent for familiefotografering på Asker museum. Ble med Tove hjem etterpå. Nok en sein kveld.

TORSDAG: Nå ligger jeg i senga og blogger og nyter at jeg ikke må stå opp ennå. Blir en rolig dag med litt bilderedigring og dyrestell. Også skal jeg pakke litt. Drar på tur i morra.
Og i kveld skal vi til Svigermor og spise før de reiser på hytta.

 

 

 

 

Slik  ser det ut hos TC Foto & Styling etter en hektisk dag!

 

 

Denne høna gikk rundt på Asker museum 😀

Den hadde sikkert en høne å plukke med meg… Eller så var det jeg som plukka den på høna 😉

 

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg