Mallorca

Endte visst opp på weekend tur på Mallorca jeg 😉

En deilig liten havn i Soller.

Min tante Elisabeth ba med med sammen med med kusine Karina Andreas, Bethinia og Tommy. Vi feirer Elisabeths 50 årlag.

Den dama holder seg jammen godt ass. Håper det ligger i familien 😉

Grunn til at jeg ikke har skrevet noe om dette før er fordi det skulle være en overraskelse for Karina. Hun viste ikke at jeg skulle være med. Så jeg bare dukka opp på Gardermoen på fredag 🙂 Hun ble rimelugt overraska 😉

Været er helt perfekt. Skyfri himmel og eeehhh ja mange grader. Ca 30 🙂

Sjøen er også helt nydelig. 29-30 grader der også regner jeg med 😉

Nå skal jeg snart opp på hotellrommet og smøre meg og ut på stranda 🙂

Steke svora 😉

Adios amigos

Varm solklem fra Tilde

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg