Så ble det litt bilder igjen da…

Nå er klokka snart 23.

Fotoshooten i dag gikk bra. Men herregud så skummelt! Mia var også modell. Jeg kan dessverre ikke fortelle eller legge ut bilder fra kampen dag siden dette ikke skal publiseres før i 2014.

Men jeg kan legge ut fler bilder fra i går med meg og Tove 🙂

I går dro jeg til Tove 🙂

Vi skulle egentlig bare ha en kosedag hvor vi skulle se igjennom litt bilder.Jeg hadde med masse frukt, og lagde en stor bolle med fruktsalat.

Utpå kvelden endte vi opp med å ta en fotoshoot 😉 *Bombe*

Nei… nå må jeg komma meg opp…

Skal være modell sammen med Mia for en kalender for landbruksdepartementet i dag 😉 Og dette skal foregå i en grisebinge 😉

Fyttigrisen 😉

Vil du ha lignende bilder av deg selv kanskje? Ta kontakt da vel 😉 Vi i TC foto & styling fikser sånt ; )

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg