Kaffelatte hjemmelaga jordbærsyltetøy og snørr!

 

Deilig ikke sant???

 

God moooooorgen folkens!

JEG var faktisk oppe FØR 9!!! Det er litt sykt eller???

 

 

Jeg har vært dåååååårlig med å blogge om dagen! Jeg veit!

Men jeg har ikke vært på dataen på evigheter! Og å blogge fra mobilen er noe herk! Jeg har altfor store fingre til de biiiiiittesmå tastene som er beregna på babyhender…. Jeg trøkker jo på 4 bokstaver samtidig. Og det med lillefingeren! Må jo nesten ha syl og microskop for å treffe de…

Jævv jævv..  Får  slanke fingra mine 😉

 

I det siste har jeg jobbet endel sammen med fotograf Torbjørn Tandberg.  Jeg hjelper han med  å lage en kalender  til landbruksdepartementet 2014.

I går var vi her hjemme og jeg hadde ordna en fotoshoot med nabojenta Leah. Utrolig skjønn jente!

Hun ble avbildet på en gård  her oppe med krans av bær og blomster sammen med min hårløse katt Bella 😀

 

Her sitter jeg da 😉 hihi

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg