Helgen som var…

Ble ikke noe blogging i helgen så da får jeg ta en liten oppsummering 😉

Lørdag var jeg tidlig i Drammen for å sminke Kaluma til fotokurs for Torbjørn Tandberg.

På ettermiddagen var jeg og Carina i bursdag hos ei som heter Kristin. Jeg laga kort 🙂

På kvelden jobbet jeg på Toget Pub. Blei sjekka opp og greier 😉

Søndag var vi hos foreldrene mine en tur. Hadde med bikkjene 😀 Var koselig.

Mandag har jeg bare sløva. Klipt Mari og Era har hatt besøk av Leila 😉

Hva har du gjort for noe da? ?

~Tilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg