Ryddesjæww

Håååååååh….. I dag har meg og fruen vært skikkelig flinke!!!
Vi har rydda heeeeele kjelleren.
Den består av 2 boder, 1 gang og 1 vaskerom som også blir brukt som bod.  Og der nede vat det ikke lite for å si det sånn. I den ene boden var det så fult at vi ikke engang kom inn.
En stappa full bil kjørte vi vekk med søppel og mange kasser ble gitt til loppemarked.
Godfølse ; )
Nå er det nesten litt koselig det nede 😉

Nei nå er’e natta. Bare hoppe i dusjen..
Også får jeg ta på meg strenge brillene mine.  Så kanskje jeg får lurt fruen ; )

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg