Stavanger

På onsdag dro jeg og Carina t til Stavanger. 
Carina skulle på kurs med jobben.  Og jeg ble med for å shoppe litt 😉
Hotellet var drit fint. Og frokosten var helt sinnssyk.  Det var tilogmed sjokoladefontene 🙂

Mens Carina vare på møte hele torsdagen tok jeg turen inn til Stavanger sentrum.

Åååååhhhhh for en vakker by! Her kunne jeg klart å bodd veit jeg 😉 Bittesmå gamle skeive hus med brosteinsgater 😀 SÅNT liker jeg!

Den førte butikken jeg var inne i var Fretex 😀 Jeg digger Fretex 🙂 Og her hadde de mye mer utvalg og kulere klær enn de har her hjemme.

Jeg endte opp med 2 kjoler og 1 bluse 🙂

 

Litt lenger opp i gata lå butikken jeg hadde dratt helt fra Drammen for å komme til!

KJOLEDAMEN!!!!

Jeg fikk gåsehud bare jeg så navnet! 😀

Dette er butikken som er bedre enn både julaften, nyttårsaften, påske,bursdag, sommerferie, syden og godishuset på Svinesund på en gang!!!

Dette er en HEL BUTIKK FULL AV  RETROKLÆR!!!!

OOOOOHHH MYYYYY GAAAAD!!!!

Og jeg var så helig å ha et gavekort jeg hadde fått av min kjære der 😀

Jeg tror kankje jeg prøvde hele butkken 😉  Bare se under 😉

 

Jeg endte opp med den røde ettersittende med sorte knapper 😉

 

HURRAAAAA!!!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg