Sminke og fotojobb til CD cover med Maja Neeraas

På nyåret fikk jeg et spennende jobb tilbud 😀

Vokalisen Maja Neeraas ville ha MEG til å sminke og  ta bilder til hennes nye CD cover 😀

Dææææven! Det er ganske stort da 😀 Også MEG a gitt 😉

 

Litt om Maja 🙂

Sanger, låtskriver og tekstforfatter. Maja er født i Bodø vokst opp i Mo i Rana. Hun har drevet med musikk fra hun var liten, sang, spilte piano og begynte i band som 13- åring. Gikk VGS på musikklinja i Mosjøen på midten av 80-tallet, har siden holdt til i Oslo. Jobbet som freelance-sanger i mange år, og har lang og allsidig bakgrunn fra ulike band, og som korist og solist. Blandt annet show og turnè med Øystein Sunde,

Korist for div artister og som sanger i Nrk`s Rondo med Petter Nome. Hun underviser også i sang og skriver musikk. Maja har lenge jobbet med eget materiale på norsk, og er nå klar for å ta det videre. Hun jobber i studio om dagen med produsentene Erik Smaaland og Johnny Skalleberg.

 

Hennes tidligere album.

 

Og her er CD coveret jeg har hjulpet til med 😀

Muskken hennes kan du høre her: 

MAJA NEERAAS Gå på glass

 

 

Her er  noen andre bilder jeg tok av Maja 🙂

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg