Bushjdah på kvinnedagen :)

Jeg er verdens heldigste bursdagsjente 🙂

Fått nytt kamera Canon 60D  av kjæresten min, kusa mi, mamma, pappa, svigermor og svigerfar 🙂

x svigers fikk jeg ku toastjern, roser, og sminke 🙂
Av Markus fikk jeg bekgiske trøfler 🙂
Mmmmmmm…
Av bestemor og besteforeldrene til Carina fikk jeg penger 🙂

Foreldra mine, x-svigers og tante og onkel kom på kaffe på dagen.

Jeg, Carina og Markus var i Drammen og spiste sushi på ettermiddagen 🙂

Og på kvelden var Hege, Lars og Mikkel her og spiste kakerester 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg