Uka som var…

Liten oppsummering av uka som gikk  🙂

Mandag 7. mars:
Susanne Sundfør konsert i Drammen!
Bare en ting å si om det. HIMMELSK!!!

Tirsdag 8. mars:
Jeg hadde bursdag.
Var på Liertoppen og spiste lunch med mamma. På kvelden var vi hos 0et vennepar og spiste sushi 🍣
Jeg fikk verdens søteste carebear grenser av de 🙂 Av Carina min fikk jeg treningsutstyr,  blomster og gavekort. Og av Frøydis fikk jeg en nydelig blomsterbukett på døra 🙂  Fikk også endel penger av familien 🙂

Onsdag 9. mars:
Foreldresamtale og 2 timer trening 🙂

Torsdag 10. mars:
Jobba på friminuttet 🙂

Fredag 11. mars:
Sminkekurs på jobben 💄

Lørdag 12. mars:
Foreldra mine på middag 🙂

Søndag 13. mars:
Først jobba jeg og Carina på møtestedet. Så feiret vi 6 årsdagen vår 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg