JEG VANT MISS RETRO PINUP NORWAY

Herreguuuuud!!!!! Jeg VANT hele skiten!  JEG VANT MISS RETRO PINUP NORWAY!!!
Omg! Jeg DÆVVER!

Jeg sveeeeever på en rosa skyyyyyyy <3 <3 <3 Klarer ikke slutte å smile 😁  Jeg er så utrolig stolt av å kunne få representerer Miss Retro PinUp Norway.
Tuuuuuuusen takk  til alle dere som har støtta meg og har hatt trua på meg. En spesiell takk går til min uimotståelig og dyktige  fotograf Tove Landberg som  har gitt meg  selvtillitt og masse erfaring forran kamera.
Alle de FANTASTISK pinipsøstre mine jeg møtte i Nesbyen i helga. Dere er helt AWSOME!!!
De FLOTTE dommerene som så meg for den jeg  var, selvom jeg  holdt på å bæsje på meg av  nervøsitet der jeg sto..
Og min FANTASTISKE og eneste ene Carina min som holder ut med polkadotter, rot, sminke, kjoler, høye heler, kubil og mitt overtenkende kjærringhue <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg