Miss Retro PinUp Scandinavia

I helgen var jeg med på finalen av Miss Retro PinUp Scandinavia.
Vinnerene og 2 og 3 plass fra Norge, Sverige og Finland skulle konkurrere om tittelen Miss Retro PinUp Scandinavia.  Samt 2 wildcard fra Norge.  Burlesk danseren Fiffi fra Norske talenter og Pinup modellen Marion fra Norge.
Ble ikke noe pallplassering på meg gitt… Men veldig morro og få være med 😀
Her er 1,2 og 3 plass.
Gratulerer så mye 🙂

Jeg var så utrolig heldig at jeg ble sponsa av Retropiken i Drammen  med mine to antrekk.

Jeg bare ELSKER den turkise kjolen 🙂  Og den fikk jeg masse skryt for  😀

Huset vi sov i var fra 1800 tallet.

Sjekk tapetene a!

2 kommentarer
    1. For en nydelig blå kjole du hadde på deg! Skjønner ikke hvorfor du ikke fikk en høyere plassering ;o
      Kult at dere bodde i et hus fra 1800-tallet da ;-P

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg