Stort avisoppslag om meg i dag

Ville bare si at jeg syns vinklinga i avisoppslaget kommer litt feil ut. Jeg VAR god nok! Men med min selvtilitt og bakgrunn så var jeg ikke sterk nok til å vise det. Jeg gjorde ikke dette for alle andre. Men for meg selv. Jeg mistrivdes i egen kropp. Og med en så stor vekt fikk jeg ikke vært den mamma’n jeg ønkset å være. Jeg har alltid vært litt annerledes og blitt mobbet og holdt utenfor. Og vekta mi gjorde det derfor ikke noe lettere å passe inn. Og siden jeg ikke kan endre på hvordan jeg er som person, så kunne jeg heller gjøre noe med hvordan jeg så ut for og få det bedre med meg selv. Og dette har også hjulpet meg til å få frem personligheten min mye mer enn før. Nå ser folk MEG og ikke bare en fettklump! Med denne erfarigen jeg har nå hadde jeg klart meg langt bedre som stor! For jeg er sabla glad i store mnnesker! 🙂  De har noe godt ved seg som svært få andre har. De ser på livet på en litt annen måte og er ofte mindre dømmende 😀 Jeg er faktisk veldig glad for at jeg har hatt den erfaringen ved å være stor! Det har gort meg til et bedre menneske! Hilsen ei som fremdeles er "tjukk i huet"

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg